1. Müügitingimuste kehtivus
1) Müügitingimused kehtivad gogopala.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Suhkrusai OÜ (edaspidi Veebipood gogopala.ee) vahel toodete ja teenuste ostmisel.
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad gogopala.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3) Veebipood gogopala.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel gogopala.ee .
2. Hinnainfo
1) Kõik veebipoes gogopala.ee kajastatud hinnad on toote lõplikud hinnad (maksud on hinda arvestatud).
2) Ostudel lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile.
3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (14 päeva pärast tellimuse vormistamist).
4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja gogopala.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
5) Veebipood gogopala.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel gogopala.ee .
3. Tellimuse vormistamine
1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt veebipoe ülaservas ostukorvi nupule.
3) Järgnevalt tehke valik, milline on soovitud transport.
4) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad ja vajutage lingile „tellimuse ülevaadeˮ. Palun kontrollige andmete õigsust.
Vajutades nupule “tasu arvega” saate pangaülekande sooritamiseks vajaliku infoga tellimuse arve.
5) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
4. Müügilepingu jõustumine
1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood gogopala.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood gogopala.ee poolt tulevikus omandatava toote ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipoele tasuma toote eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma toote vastu.
2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 14 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Suhkrusai OÜ pangakontole.
5. Kohaletoimetamine
1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood gogopala.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
2) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.
3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
4) Veebipood gogopala.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood gogopala.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
6. Tagastamisõigus
1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Selleks peab tagastatav toode ja selle pakend olema terve, rikkumata ja puhas.
2) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis Kauba ostust taganemise avaldus ning saata see aadressile info@gogopala.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4) Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
5) Klient ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui veebipood gogopala.ee on nõustunud kaubale ise järele tulema või klient nõustub kauba tootmishoonesse tooma.
6) Veebipood gogopala.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
8. Vääramatu jõud
1) Veebipood gogopala.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood gogopala.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
9. Isikuandmete töötlemine
1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
2) Veebipoel gogopala.ee on õigus kasutada Tarbija e-maili, elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
10. Pretensioonide esitamise kord
1) Veebipood gogopala.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe nädala jooksul, alates toote üleandmisest Tarbijale.
2) Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe nädala jooksul gogopala.ee poole, esitades arve, mille alusel toote ostu eest tasuti.
3) Toote puuduse ilmnemisel palume lõpetada toote kasutamise.
4) Puudusega toote parandamise või asendamise lepivad veebipood gogopala.ee ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood gogopala.ee
5) Veebipood gogopala.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile gogopala.ee vabas vormis pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus, võimalusel koos fotoga.
7) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud ühe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9) Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt gogopala.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel gogopala.ee ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
10) Tarbijal on õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.